snart jul :D

hej , förlåt för dålig updatering :$ i fredags fick ja betygen och var med sunnie efter skolan, fick G i alla ämnen -.- förutom musik som ja fick VG i :) åh va braa och nöjd jag är , nooot. speciellt eftersom jag var typ den enda av minaa kompisar som bara hade ett G...
aja i lördags träffade jag sunnie igen och vi åkte pulka :$ först i mälarbacken och sen gick vi till nån backe där sunnie bodde , haha skitbrant och med små gupp typ överallt .. gick inte precis som vi hade tänkt XD haha mkt skratt och rammel och vi började typ sjunga julsånger det högsta vi kunde vi och folk glodde :P sen gick vi hem till henne och klädde granen. sen gick vi hem till mej och hon sov där. dagen efter åkte ja till farmor och farfar och fick nåra klappar för vi ska t dalarna på julen och inte dom. fick en everest jacka , foundation och 350 kr på bikbok :)
just nu sitter jag i soffan och kollar på julgranen .. och julklapparna som är t mej under granen :'d 
                                                              *JÄVLIGTNYFIKEN*
aja nu ska ja lite på tv
pussheej // Vi©to®ià x)<3


Kommentarer
Postat av: Helin

Jävlar vilken stor text det blev om man gemför med dom andra :P <3

2009-12-22 @ 18:54:35
URL: http://fotoskoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0