till min frida <3

frida maria berg , ja älskar dej så grymt mkt att det nt finns ord. kmr du ihåg hur vi träffades ? vi började skriva t varann på pea och vi kom på att vi fyllde år samma dag , sen tappade vi bara kontakten och ja vet inte vad som hände, du glömde bort mej och jag gjorde allt för att du skulle minnas. kmr aldrig glömma dagen du sa förlåt och att du kom ihåg mej, seriöst ja typ grät av lycka. förut var du någon ja brukade prata med lite ibland men nu är du en av dom allra bästavännerna jag har. till dej kan ja säga typ vad som helst och du vet att du kan säga allt till mej oxå. jag litar verkligen på dej till 100 %. det finns inga ord , du betyder så fucking mkt älskling , du har ställt upp för mej när ja har behövt , hjälp mej med saker , alltid funnits där. är så otroligt tacksam för allt du har gjort. victoria utan sin frida är ingenting. det första jag tänker när ja vaknar är att jag är så glad att jag har min finaste frida. ville bara säga att du är mitt allt , jag älskar dej mer än stjänorna på himlen , vattendropparna i havet & sandkornen i öken. precis som att en knarkare behöver knark , behöver jag dej. fmb <3 fmbshoe föralltid. ja älskar dej mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0